بهترین راهکارهای افزایش درآمد از وبسایت مشاوره املاک

اگر در حوزه املاک و مستغلات، به ویژه به عنوان مشاور املاک فعال هستید و مایل هستید تا فعالیت خود را در وبسایت کسب و کارتان توسعه دهید، پیش از هرچیز به شما تبریک میگوییم! در ادامه خواهید یافت که این انتخاب به علت افزایش حیطه ارتباطات از حرفه ای ترین انتخاب هایی است که میتوانید داشته باشید. در ادامه قرار است به بهترین راهکارهای کسب درآمد از وبسایت مشاوره املاک بپردازیم که با در نظر گرفتن آنها خواهید توانست شیوه درآمدزایی آنلاین خود را بهینه تر سازید. با اولین مورد یعنی گسترش حوزه ارتباطات آغاز میکنیم.


1. از اطلاعات تماس مشتریان پیشین، برای مارکتینگ سایت استفاده کنید

شاید بتوان ارتباطات موثر را مهمترین عامل موفقیت در بازاریابی سایت مشاوره املاک دانست. به روایت و بیان هرچه ساده تر، بیشتر بشناسید تا بیشتر کسب کنید! از اثرگذارترین روش هایی که میتوانید در پیش بگیرید این است که با مشتریان قبلی خود در تماس باشید؛ چرا که احتمال خرید یا فروش آنها بیشتر است. بعلاوه، آنها شناخت قبلی از شما به عنوان یک متخصص را دارند که می توانید آنچه را که میخواهند و برایشان مناسب تر است فراهم کنید.


2. تبدیل به یک سرمایه گذار املاک و مستغلات شوید

بسیاری از فعالان املاک در کشور از این راهبرد کاملا موثر برای افزایش اعتبار خود نزد مشتریان و آشنایان بهره می گیرند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به شما تجربه و موقعیتی در دنیای واقعی را میدهد تا دانش خود را در عمل به مشتریان احتمالی نشان دهید! با انجام این کار به آنها نشان میدهید که میدانید چه کاری انجام میدهید و میتوانید نیازهای آنها را بهتر از رقبا برطرف کنید.

آسان ترین شیوه سرمایه گذاری به عنوان یک مشاور املاک چیست؟

برای هرچه آسان تر انجام دادن این روش می توانید به یک تیم سرمایه گذاری ملحق شوید یا خودتان تشکیل دهنده یک مجموعه و باشگاه سرمایه گذاری باشید. در حال حاضر طراحی سایت در اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و کلانشهرهایی از این قبیل تا حد خوبی پیشرفت کرده است که با خیال راحت بتوانید توسعه وبسایت خود را به شرکت های فعال بسپارید و از آنها بخواهید تا در ارتباط با سرمایه گذاری های شما در پروژه های مختلف، صفحه سازی حرفه ای انجام دهند.

بهترین روش برای حفظ و افزایش ارتباطات

برای حفظ این ارتباط، از طریق ایمیل مارکتینگ و یا پیامکهای تبلیغاتی بهترین و جدیدترین مطالب سایت را به اشتراک بگذارید. پیشنهاد میکنیم ایمیل مشتریان سابق و یا فعلی خود را در دیتابیس وب سایت املاک به ثبت رسانده و از این طریق، با آنها در تماس باشید تا بازدید سایت را نیز افزایش دهید. از ارتباطات جدید بر اثر روابط درختی یا زنجیره ای که مخاطبان سایت از طریق اشتراک گذاری مطالب و صفحات سایت ایجاد میکنند استقبال کنید و برای مخاطبان جدید، محتوای با ارزش افزوده آماده کنید.


3. از تکنیک های جذب لید برای افزایش بازدید سایت املاک استفاده کنید

بی نهایت مهم است تا سایت خود را به گونه ای بهینه سازی کنید که در دسترس مخاطبان جامعه هدف و مشتریان احتمالی قرار بگیرید. به بیان ساده تر، مخاطبان شما برای یافتن سایت مشاوره املاک تان نباید دچار زحمت شوند و به آشکار ترین شیوه ممکن، ضرورت دارد تا با ایجاد سرنخ های جذاب در دسترس آنها قرار بگیرید.

بهترین روشهای برای ایجاد سرنخ و در دسترس مخاطب بودن

از جمله موثر ترین و اساسی ترین روش های ایجاد سرنخ برای مخاطبان سایت مشاوره املاک می توان به تمرکز و توجه شدید بر سئوی سایت اشاره کرد! برای دیده شدن از طریق پلتفرم وب سایت مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است یک تیم سئوی حرفه ای استخدام کنید تا در کلمات کلیدی مورد سرمایه گذاری، جایگاه های ارشد صفحه اول گوگل را از آن خود نمایید. شیوه دیگر، حضور فعال کسب و کار در سوشال مدیا است. برنامه هایی چون اینستاگرام و لینکدین از جمله بهترین پلتفرم هایی است که با فعالیت حرفه ای در آنها میتوانید مخاطبان را به سمت وبسایت املاک هدایت کنید.


4. برای افزایش اعتبار حرفه ای محتوای آموزشی تولید و منتشر کنید

در افزایش اعتبار شخصی، کسب اعتماد مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری، موثر ترین کاری که میتوانید انجام دهید تولید محتوای آموزشی است. بخش عمده ای از اعتبار شخصی با ارائه دانش و تجربه، بخش دیگری از آن با نمود رفتارهای اخلاقی و حرفه ای در کار بررسی می شود. برای هرکدام از این موارد راهکارهایی وجود دارد که میتوانید پیگیری کنید.

بهترین روش برای افزایش اعتبار شخصی در راستای کسب اعتماد

اگر توانایی تدریس، مشاوره و یا ارائه دانش و اطلاعات تجربی خود را در وبسایت مشاوره املاک دارید، دریغ نکنید! چرا که منجر به افزایش اعتبار و اعتماد مخاطب نسبت به شما می شود. در سایت مشاوره املاک شرایطی را در اختیار دارید که به راحتی خواهید توانست مطالب آموزشی ( متنی، تصویری و اینفوگرافیک، ویدیو، دوره ها و کلاس های آنلاین ) را منتشر کنید. حتی میتوانید با ترکیب راهکار سوم و چهارم، محتواهای آموزشی را در سایر پلتفرم ها از جمله اینستاگرام و اپلیکیشن نیز منتشر کنید؛ هم برای مشتریان و هم برای همکاران و فعالان حوزه املاک.



سخن آخر

در پایان این نکته را فراموش نکنید که مخاطبان و مشتریان وب سایت مشاوره املاک به اعتبار صاحب کسب و کار می توانند اعتماد کنند. بنابراین از حضور در سایت اجتناب نکنید و به عنوان یک شخص حقیقی و قابل دسترس، در پلتفرم حضور داشته باشید. اطلاعات تماس، آدرس بنگاه معاملاتی، سوابق فعالیت و تجارب خود را در صفحات مشخصی از سایت در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهید؛ به این ترتیب، وضوح و شفافیت در ارتباطات را افزایش می دهید و این موضوع، اساسی ترین گام در راستای جلب اعتماد مخاطب است. در این مطلب به معرفی و بررسی 4 مورد از مهمترین اقداماتی پرداختیم که برای کسب درآمد بیشتر از سایت مشاوره املاک میتوانید در پیش بگیرید؛ این موارد عبارت بودند از گسترش دایره ارتباطات، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، ایجاد سرنخ های جذاب برای جذب مخاطبان جدید و در نهایت، بهبود و افزایش اعتبار شخصی. در صورتی که تمایل داشته باشید در ارتباط با ویژگی های سایت املاک موفق بیشتر مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب درج شده را بررسی نمایید.